Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Elin Herrlin - 8 mars 2010 11:28

       Vilket väder det har varit hela helgen! Underbart!

Jocke o Nenne har kämpat på hela dagarna, och

kommit långt med ovanvåningen.

I Lördags var jag på Hem o villa mässan med svärmor

och fick med mig en hel lista på saker som skulle kollas

upp från chefen (jocke). Det gick bra o han verkade nöjd

när jag kom hem med svar på frågorna samt 98 kataloger

från olika företag...!!   

I söndags fick jag oxå hjälpa till och fick då äran att algtvätta-

samt klorin o såpa behandla alla 27 balkar som sitter närmast

golvet på ovanvåningen. Pust - kul men jubbigt!

Märkte av en slump när jag var på ovanvåningen i Lördags att

vi har utsikt över hästhagar i 3 vädersträck! Kan ju inte bli bättre!


Elin



Nyskurade!

 

Väntar på isolering

 

Nenne spikar

 

Dagsläge utvändligt

 


 


 


Isbana på vintern o pool på sommaren- kan det bli bättre?

 


        

Utsikt från ett av de små rummen

 

Utsikt från vårt sovrum

 

ridhus o hagar lite längre bort-utsikt från vardagsrummet

  



Ovido - Quiz & Flashcards