Alla inlägg den 24 september 2010

Av Elin Herrlin - 24 september 2010 18:34

Har varit hemma i 2 veckor nu o det är helt

fantastiskt skönt o jag har hunnit med så mkt!

Beräknad födsel nästa torsdag, men jag känner på mig

att det kommer gå längre än så, tyvärr...ska bli spännande   

Vi har bla fått lameller som gjorde mkt på sig, imorgon kommer

tobbe elektriker igen och nenne o Jocke ska snickra färdigt

ena gaveln på stallet,så det står inte stilla fast vi flyttat in!


Elin


Vår underbart fina trädgård.....

 

Vissa tror att vi köpt massa nya saker till henne som hon kan

ligga o mysa på...suck!

 

Fiiiina, och de fungerar fantastiskt bra med   

 

Lite grönt har kommit på plats

 

Ridån går upp

 

Men kan även stängas helt!

 

Min underbart fina hemmasnickrade födelsedagspresent har kommit upp och fått glas

o belysning i sig! Det har redan fått många fina kommentarer från besökande!  

Jag är sååå glad för det!

 

Ovido - Quiz & Flashcards